Palautelomake

Mitä palautteesi koskee?

Ole yhteydessä FINENTRY-tukipalveluun tuen palautelomakkeen kautta. Tuki palvelee suomeksi ja englanniksi.

FINENTRY-palvelu määritellään Suomen terveysviranomaisten päivittyvän ohjeistuksen mukaisesti. Huomaa, että tieto ohjeistuksen muutoksista voi päivittyä FINENTRY-palveluun jälkikäteen. Ajankohtaiset ohjeet löytyvät THL:n nettisivuilta.

Huomaa, että FINENTRY-palvelu ei huomioi rajaviranomaisten maahantuloon liittyvää ohjeistusta tai rajoituksia. Tarkista rajaviranomaisten ohjeet Rajavartiolaitoksen nettisivuilta.

Jos testitulos ei ole saapunut 48 tunnin kuluessa testauksesta, voi tiedustella tulosta näytteenottopisteellä jaetussa potilasohjeessa löytyvästä puhelinnumerosta. Puhelinnumero on tarkoitettu ainoastaan FINENTRY-palvelun kautta varattujen testien näytetulosten tiedusteluun.

Muissa FINENTRY-palveluun liittyvissä kysymyksissä ja palautteissa voit olla yhteydessä FINENTRY-tiimiin sähköpostitse: finentry@hus.fi. Vastaamme palautteisiin 1-3 arkipäivän kuluessa, joten kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä FINENTRY-tukipalveluun tuen palautelomakkeen kautta. Palautetta voi lähettää FINENTRY-tiimin sähköpostiin suomen, ruotsin ja englannin kielellä.